Uživo klađenje!

utorak, 30. kolovoza 2011.

Šimunić ipak ostaje u Hoffenheimu

Jako sam razočaran da se jedna pozitivna priča pretvara u negativnost velikih razmjera. Ne mogu vjerovati da se zbog mene, koji toliko volim Hrvatsku, neki u njoj svađaju'

Trebao je to biti intervju na temu “Napokon u Hrvatskoj nogometnoj ligi”. No, kako je ovo baš “hrvatska liga odnosa”, od igranja Joe Šimunića u domaćem klubu, do daljnjega, neće biti ništa.

- Kao što sam vam kazao prije par dana, 99,9% ostajem u Njemačkoj - kazao nam je Šimunić u utorak poslijepodne.

- Više se ništa ne da promijeniti i zato ću se nakon reprezentativnih obaveza staviti na raspolaganje treneru Hoffenheima. Trudit ću se maksimalno da dobijem prostora u momčadi i skupim dovoljno minutaže da bih zadržao i formu i reprezentativni status. No, nisam ja kao pojedinac bitan, najvažnije je hrvatska reprezentacija,

To bi bilo, 'ajmo tako nazvati, službeno priopćenje igrača koji je posvadio Dinamo i Hajduk na skoro pa primitivnim razinama nadjačavanja.

- Mislio sam da je najbolje ništa ne pričati jer ovo što se sve čuje ovih dana oko mojeg mogućeg transfera u Hrvatsku to stvarno nema veze sa zdravim razumom. No, svjestan sam da javnost očekuje moj istup, pogotovo što si mnogi uzimaju za pravo tumačiti moje stavove, razmišljanja, želje i ideje, pa tako dovode javnost u zabludu.

Hoćete li onda nešto kazati?

- Nešto ću kazati, ali u detalje neću ići iako, vjerujte, imam što reći. No kako je sigurno da ostajem u Hoffenheimu, a samo bi se nekim čudom mogao dogoditi obrat u posljednjim satima prijelaznog roka.

Toliko se žeste Dinamo i Hajduk da naziremo njihovu neodgovornost prema posljedicama koje teške i nepromišljene rečenice izazivaju kod napaljene javnosti, pogotovo u kontekstu skorog derbija?

- Ma znate što, jako sam razočaran da se jedna pozitivna priča pretvara u crnilo, negativnost velikih razmjera. Ne mogu vjerovati i prihvatiti da se zbog mene, koji toliko volim Hrvatsku, neki u njoj dijele i svađaju...

Nema komentara:

Objavi komentar