Uživo klađenje!

utorak, 30. kolovoza 2011.

Toplak prelazi na klupu Cibalije

Samir Toplak više nije trener Varaždina! Jučer se ono što se već mjesecima nagovještalo napokon dogodilo. Toplak je u ponedjeljak pismeno obavijestio klupsku upravu da više ne može obavljati posao trenera.

- Da, gotovo je, više nisam trener Varaždina. Odluka je konačna, pismeno sam je dostavio u klub i ništa se više ne može promijeniti - kazao nam je jučer Toplak obrazloživši odluku:

- Rekao sam da ću otići kad igrači više ne budu mogli pratiti moje zahtjeve, radio sam dok sam god mogao, ali više ne ide. Sve se nakupilo, ovaj kadar igrača koji je ostao u klubu nije adekvatan mojim planovima i zato mislim da nema smisla više raditi u takvim uvjetima - razočaran je Toplak, koji je, kaže, jako tužan što odlazi iz svog najdražeg kluba.

Šteta, velika šteta, srce mi se para zbog svega što se dogodilo Varaždinu. Bio je to jedan odličan i ne skup projekt, ja sam još kao sportski direktor selektirao te igrače, sudjelovao sam u čitavom procesu i vjerovao u njega. Ali, u zadnja dva mjeseca sve se raspalo, otišlo je 14 igrača, u takvom stanju nemoguće je raditi ozbiljan posao. Ništa ne može promijeniti moju odluku, odlazim iz svoga kluba, neću ostati u njemu niti na nekoj drugom radnom mjestu - konkretan je bio Toplak, čiji je status, po nekim najavama, trebao biti tema današnje sjednice klupskog Izvršnog odbora.

No, trener je preduhitrio Upravu i sam dao ostavku. Posljedica je to “hladnih odnosa” između trenera i uprave, koji traju već neko vrijeme. Toplak je u više navrata kritizirao rad klupskog vodstva koje nije plaćalo igrače, koje nije poduzelo ništa da brojni igrači napuste klub. Jasno, ljudi u upravi takvo se ponašanje nije baš sviđalo, kao što im se nije sviđao Varaždinov start u sezonu. Nakon solidnog europskog nastupa došlo je prizemljenje u HNL-u, Varaždinci su na začelju ljestvice sa samo jednim bodom na kontu. Bilo je samo pitanje dana kad će doći do konačnog raskola između trenera i uprave.

Potez je prvi povukao Toplak i napustio 'kaos’.

- Sad ću se prvo odmoriti, potom odvagati dvije-tri ponude - rekao nam je Toplak, koji se, možda, neće baš dugo odmarati. Naime, jedan od tih ponuda jest ona Cibalijina, Toplak se spominje kao sigurni nasljednik Stanka Mršića u Vinkovcima.

Već danas prijepodne mogao bi biti i službeno postavljen na to mjesto, ako nešto u međuvremenu ne krene po krivu. Zato, pričekajmo još malo s konačnom objavom, u svakom slučaju, Toplakova je varaždinska epizoda - završena.

izvor: sportske novosti

Nema komentara:

Objavi komentar